Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Κοτσάνα #8

-Πώς μπορώ να εξυπηρετήσω;
-Θέλω τον τάδε στα Κρώρα.
-Κρώρα;
-Ναι! Κάπα-Ρο-Όμικρον(!).. Καλά δεν ξέρεις τα Κρώρα; Είναι σαν να μου λες ότι δεν ξέρεις την Αθήνα!!!! (Σώπα ρε μεγάλε!)

(Τα οποία Κρώρα δεν ονομάζονται καν Κρώρα πλέον, αλλά Στεφάνη!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: