Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Κοτσάνα #5

-Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Συνδέστε με με το 166.
-Δεν μπορούμε να συνδέσουμε με 3ψήφια νούμερα. Πρέπει να το καλέσετε μόνη σας.
-Δεν μπορώ να το καλέσω! Παίρνω από κινητό.

(Το 166 που είναι δωρεάν δεν μπορούσε να το καλέσει;!)

1 σχόλιο:

neni είπε...

Δεν ήξερε ότι είναι δωρεάν μάλλον!Πω..πω πολύ καλή η ιδέα σου!