Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Κοτσάνα #15

Από συνάδελφο:

-Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Πώς σε λένεεεε; (παιδάκι)
-Θα ήθελες κάτι;
-Μπορώ να κλείσω γιατί με φωνάζει η μαμά μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: