skip to main
|
skip to sidebar
Τηλε...ΦΟΝΙΚΕς κοτσάνες!!
Τρίτη 11 Αυγούστου 2009
Κοτσάνα #15
Από συνάδελφο:
-Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Πώς σε λένεεεε;
(παιδάκι)
-Θα ήθελες κάτι;
-Μπορώ να κλείσω γιατί με φωνάζει η μαμά μου;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αναγνώστες
Αρχειοθήκη ιστολογίου
▼
2009
(37)
►
Δεκεμβρίου
(8)
►
Σεπτεμβρίου
(10)
▼
Αυγούστου
(19)
Κοτσάνα #18
Κοτσάνα #17
Κοτσάνα #17
Κοτσάνα #16
Κοτσάνα #15
Κοτσάνα #14
Κοτσάνα #13
Κοτσάνα #12
Κοτσάνα #11
Κοτσάνα #10
Κοτσάνα #9
Κοτσάνα #8
Κοτσάνα #7
Κοτσάνα #6
Κοτσάνα #5
Κοτσάνα #4
Κοτσάνα #3
Κοτσάνα #2
Κοτσάνα #1
Πληροφορίες
tilefonitria
Προβολή πλήρους προφίλ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου