Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Κοτσάνα #2

-Πώς μπορώ να εξυπηρετήσω;
-Θέλω ένα τηλέφωνο. Τάδε στη Θεσσαλονίκη.
-Το τηλέφωνο είναι: 2310...
-Πώς ανοίγει η γραμμή στη Θεσσαλονίκη;
-Ο αυτόματος είναι 2310.
-Τι λες κοπέλα μου; Αυτό δεν είναι της Θεσσαλονίκης!!
-Της Θεσσαλονίκης είναι!
-Ποιο; Το 231;
-Ναι.
-Δεν είναι αυτό της Θεσσαλονίκης!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: