Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Κοτσάνα #12

-Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Το 2310.... βγαίνει στο όνομα Γ.... Ο...;
-Ναι.
-Μου δίνετε το νούμερο;
-Μα μόλις μου είπατε τον αριθμό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: