-Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Η διεύθυνση είναι Μ.Π.Μ..... ΧΧ στη Φιλιππιάδα.
-Θέλετε να βρω κάποιο τηλέφωνο από τη διεύθυνση; Γιατί αυτό χωρίς όνομα δε γίνεται.
-Όχι, όχι, το τηλέφωνο το έχω. Απλά θέλω να μάθω σε ποιο νομό ανήκει η Φιλιππιάδα.
(Και γιατί δεν το λες εξ αρχής λέγοντάς μου απλά τον αυτόματο και με φορτώνεις με την ιστορία της ζωής σου; Ή στο κάτω κάτω γιατί δε ρωτάς αυτόν που μένει εκεί!)
Τρίτη 11 Αυγούστου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου