Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Κοτσάνα #25

Προς το τέλος μιας συνομιλίας:

-Εσύ που εδρεύεις τώρα;
-Θεσ/νίκη.
-Θεσ/νίκη;
-Ναι.
-Φτου γαμώτο! Εγώ είμαι Πειραιά, δεν μπορώ να σε πάρω να πάμε για καφέ!
-Κρίμα!
-Άχου το μωρέ! Γεια σου! Φιλάκια!

(ΖΝΤΟΙΙΙΙΝΝΝΝ)

1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

αχ τι καλούλης!!! χαχαχαχα

Ωραίο το νέο μπλόγκ!!!