Προς το τέλος μιας συνομιλίας:
-Εσύ που εδρεύεις τώρα;
-Θεσ/νίκη.
-Θεσ/νίκη;
-Ναι.
-Φτου γαμώτο! Εγώ είμαι Πειραιά, δεν μπορώ να σε πάρω να πάμε για καφέ!
-Κρίμα!
-Άχου το μωρέ! Γεια σου! Φιλάκια!
(ΖΝΤΟΙΙΙΙΝΝΝΝ)
Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
αχ τι καλούλης!!! χαχαχαχα
Ωραίο το νέο μπλόγκ!!!
Δημοσίευση σχολίου