Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Κοτσάνα #20

-Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Θέλω τη ΔΕΗ στη Ν.Ιωνία.
-2102.....
-Τι είναι αυτό;
-Η ΔΕΗ στη Ν.Ιωνία!
-Όχι! Το 210... είναι το νούμερο!
-Αυτό που μου λέτε είναι ΔΕΗ Πατησίων!
-Όχι, αυτό είναι το σωστό!
-Αυτό που μου είπατε είναι στα Πατήσια. Το νούμερο που σας έδωσα είναι στη Ν.Ιωνία.
-Τι Πατήσια τι Ν.Ιωνία, το ίδιο είναι! Αλλά τι περιμένεις, κι εσείς εκεί δημόσιοι υπάλληλοι είστε!!!!!!

5 σχόλια:

Skouliki είπε...

xaxax ειμαι σιγουρη οτι εκει στα τηλεφωνικα κεντρα θα ακουν οτι ναναι !!

φιλι καλο χειμωνα

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Χχαχαχααχαχαχαχαχ ειδικά το παιδάκι που πήρε για να πει ότι έφαγε όλο το φαί του θεικό αχαχαχαχαχαχχαα!

neni είπε...

Θα σαρώσει το blogaki !
Πολύ μου αρεσε η ιδέα,μπράβο!

Daizy είπε...

Πολύ καλή ιδέα όντως...Είναι ό,τι πρέπει για να σκάει και λίγο το χειλάκι μας... :D

Dreamy Cloud είπε...

Καλά τι κουλά άτομα που υπάρχουν εκεί έξω!! Τέλειο το μπλογκ, περιμένω με ανυπομονησία και άλλες τέτοιες απίστευτες συνομιλίες!!!Μάκια :))