-Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Θέλω τη ΔΕΗ στη Ν.Ιωνία.
-2102.....
-Τι είναι αυτό;
-Η ΔΕΗ στη Ν.Ιωνία!
-Όχι! Το 210... είναι το νούμερο!
-Αυτό που μου λέτε είναι ΔΕΗ Πατησίων!
-Όχι, αυτό είναι το σωστό!
-Αυτό που μου είπατε είναι στα Πατήσια. Το νούμερο που σας έδωσα είναι στη Ν.Ιωνία.
-Τι Πατήσια τι Ν.Ιωνία, το ίδιο είναι! Αλλά τι περιμένεις, κι εσείς εκεί δημόσιοι υπάλληλοι είστε!!!!!!
Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
5 σχόλια:
xaxax ειμαι σιγουρη οτι εκει στα τηλεφωνικα κεντρα θα ακουν οτι ναναι !!
φιλι καλο χειμωνα
Χχαχαχααχαχαχαχαχ ειδικά το παιδάκι που πήρε για να πει ότι έφαγε όλο το φαί του θεικό αχαχαχαχαχαχχαα!
Θα σαρώσει το blogaki !
Πολύ μου αρεσε η ιδέα,μπράβο!
Πολύ καλή ιδέα όντως...Είναι ό,τι πρέπει για να σκάει και λίγο το χειλάκι μας... :D
Καλά τι κουλά άτομα που υπάρχουν εκεί έξω!! Τέλειο το μπλογκ, περιμένω με ανυπομονησία και άλλες τέτοιες απίστευτες συνομιλίες!!!Μάκια :))
Δημοσίευση σχολίου