Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Κοτσάνα #23

-Πώς μπορώ να εξυπηρετήσω;
-Παίρνω την κουμπάρα μου στο κινητό από κινητό και λέει ότι είναι κατειλημμένο. Ενώ όταν την παίρνω από σταθερό χτυπάει. Τι να κάνω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: