Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Κοτσάνα #21

-Πώς μπορώ να εξυπηρετήσω;
-Τι να εξυπηρετήσεις; Κάθε φορά που παίρνω μου δίνετε διαφορετικά νούμερα! Πρέπει να πάρω 10 τηλέφωνα για να μιλήσω με τους ανθρώπους!

(Κι εμένα τι μου το λες; Εγώ στα δωσα τα τηλέφωνα;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: