-Πώς μπορώ να εξυπηρετήσω;
-Τι να εξυπηρετήσεις; Κάθε φορά που παίρνω μου δίνετε διαφορετικά νούμερα! Πρέπει να πάρω 10 τηλέφωνα για να μιλήσω με τους ανθρώπους!
(Κι εμένα τι μου το λες; Εγώ στα δωσα τα τηλέφωνα;)
Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου