Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Κοτσάνα #33

-Θέλετε να σας συνδέσουμε;
-Όχι. Θα συνδεθώ μόνος μου!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

profanws poulisa eirwnia ...