-Γεια σας! Είμαι ένα μικρό κοριτσάκι!
-Να τρως για να μεγαλώσεις!
-Και πότε θα γίνει αυτό;
-Εξαρτάται από το πόσο είσαι τώρα!
-Πάω Α' Δημοτικού!
-Ε εντάξει σε 10 χρόνια θα πηγαίνεις ήδη στο Λύκειο και θα είσαι μεγάλη! Και σε 12 χρόνια θα κλείσεις και τα 18!
-Ααα! Ευχαριστώ! Γεια σας!
Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
άχου γλυκούλιιιιιιιι
Δεν είχε τι να κάνει κι είπε να αρχίσει τα τηλέφωνα,χαχα...
Δημοσίευση σχολίου