Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Κοτσάνα #30

-Θέλω τη Λάστο Λάι.
-Λάστο Λάι;
-Ναι.
-Μήπως εννοείτε την Hellas On Line;
-Ναι αυτή!

2 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν κινέζα..

Ελε είπε...

χαχαχαχα