skip to main
|
skip to sidebar
Τηλε...ΦΟΝΙΚΕς κοτσάνες!!
Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009
Κοτσάνα #30
-Θέλω τη Λάστο Λάι.
-Λάστο Λάι;
-Ναι.
-Μήπως εννοείτε την Hellas On Line;
-Ναι αυτή!
2 σχόλια:
Hfaistiwnas
είπε...
Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν κινέζα..
4 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:02 μ.μ.
Ελε
είπε...
χαχαχαχα
8 Αυγούστου 2010 στις 2:42 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αναγνώστες
Αρχειοθήκη ιστολογίου
▼
2009
(37)
▼
Δεκεμβρίου
(8)
Κοτσάνα #36
Κοτσάνα #35
Κοτσάνα #34
Κοτσάνα #33
Κοτσάνα #32
Κοτσάνα #31
Κοτσάνα #30
Κοτσάνα #29
►
Σεπτεμβρίου
(10)
►
Αυγούστου
(19)
Πληροφορίες
tilefonitria
Προβολή πλήρους προφίλ
2 σχόλια:
Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν κινέζα..
χαχαχαχα
Δημοσίευση σχολίου